Blog

Használd a keresőt és a szűrőket!

Kötelező jegyzőkönyvezése a panaszoknak a webshopokban

A webáruházat működtető vállalkozások számára kevésbé népszerű, de annál inkább fontos a vásárlói panaszok kezelésének kérdése. Első körben különbséget kell tennünk a webshop felé jelzett termékkel kapcsolatos minőségi kifogások (leggyakrabban szavatossági panaszként említjük, de ide tartoznak…

Bővebben

Változhat az elállás egyik szabálya. A fogyasztóvédelmi hatóság jár el a Posta rendeletet megsértő webáruházakkal szemben.

Legutóbbi blog bejegyzésünkben már írtunk “A fogyasztóvédelemmel összefüggő kormányrendeletek módosításáról szóló Korm. Rendelet” elnevezésű jogszabálytervezetről, mely több, a webáruházakat is érintő jogszabály módosítását tartalmazza.  A jótállással kapcsolatban várható módosításokról itt írtunk, ha lemaradt róla, nézze meg. A jogszabálytervezet szerint…

Bővebben

Két évre emelkedhet a minimum jótállási idő

2024.03.27. napjával felkerült az Igazságügyi Minisztérium “A fogyasztóvédelemmel összefüggő kormányrendeletek módosításáról szóló Korm. Rendelet” elnevezésű jogszabálytervezete, mely a webáruházakat is érintő több jogszabály módosítását tartalmazza.  A tervezett jogszabálymódosítások hatályba lépésével a webáruházak ÁSZF-ét is módosítani kell…

Bővebben

A webshopok 2024. évi fogyasztóvédelmi ellenőrzése

Az Igazságügyi Minisztérium közzé tette a 2024. évre tervezett fogyasztóvédelmi hatósági ellenőrzési vizsgálati programját. A program 29 pontja között szerepel a hagyományos kereskedelem mellet az online vállalkozások ellenőrzése is, tehát ebben az évben is számíthatnak…

Bővebben